نحوه خرید از کتابکده مهر چگونه است ؟

خرید به ۳ صورت انجام می شود :

  • ۱-خرید به صورت حضوری در محل فروشگاه کتابکده مهر به آدرس: تهران خ شریعتی روبروی بهار شیراز سینما ایران طبقه دوم
  • ۲ – خرید مستقیم از سایت (توصیه کتابکده مهر)
  • ۳- از طریق تلگرام (همراه با مشاوره رایگان با مشاوران ما) از طریق نام کاربری @mehrmedad و یا شماره موبایل 09122943668
نحوه پرداخت وجه سفارشات چگونه است ؟

هم وطنان عزیز مقیم تهران به ۳ روش می توانند وجه کالای خریداری شده را پرداخت نمایند :

  • ۱-پرداخت آنلاین (توصیه کتابکده)
  • ۲-کارت به کارت (بدیهی است بعد از واریز وجه به کارت کتابکده مهر، باید تصویر فیش واریزی و شماره سفارش را به تلگرام کتابکده ارسال نمایید تا سفارش ثبت شده و مراحل ارسال کالا انجام شود)
  • ۳-پرداخت بصورت حضوری در محل

هم وطنان عزیز ساکن در شهرستان های استان تهران و همچنین استان های دیگر به دو روش اول میتوانند اقدام به پرداخت سفارش خود نمایند

سفارشات به چه صورت ارسال می شوند ؟

سفارشات به روش های زیر قابل ارسال می باشند :

۱-ارسال از طریق پیک (فقط مخصوص شهر تهران)

محدوده پیک کتابکده مهر :

  • شمال: نیاوران و ولنجک
  • جنوب: خ شوش ، خراسان و خ قزوین
  • شرق: تهران پارس ، پیروزی و افسریه
  • غرب: جنت آباد ، صادقیه و میدان آزادی

۲-ارسال از طریق سرویس پیشتاز TPG

توجه : مورد اول فقط برای همشهریان تهرانی محدوده ذکر شده قابل انجام می باشد و در صورت سفارش به آدرس خارج از این محدوده هزینه پیک متفاوت خواهد بود که با هماهنگی مشتری در صورت تمایل ارسال خواهد شد)

هزینه ارسال کالا به چه صورت می باشد؟
  • هزینه ارسال از طریق پیک ۹۰۰۰ تومان (محدوده ذکر شده)
  • ارسال از طریق پست هوایی TPG به تهران ۸۰۰۰ تومان و سایر استان ها ۱۲۰۰۰ تومان می باشد
زمان تحویل سفارشات به چه صورت است ؟
  • سفارشات تهران مرکزی در صورت سفارش تا قبل از ساعت ۱۶ در همان روز ارسال می شود
  •  مراکز سایر استان ها حداکثر ۷۲ ساعت بعد از ثبت سفارش می باشد
  • سفارشات ارسالی از طریق پست به تهران ۴۸ ساعت بعد از ثبت و پرداخت سفارش
پیگیری سفارش چگونه انجام می شود؟

جهت پیگیری سفارشات کد سفارش را به تلگرام کتابکده ارسال نمایید تا پیگیری لازم توسط واحد سفارشات انجام و نتیجه به شما اطلاع داده شود،

آیا پس از خرید امکان عودت کالا وجود دارد ؟

عودت کالا تنها در صورتی که محصولی به اشتباه و غیر از موارد خریداری شده شما ارسال شده باشد امکان پذیر می باشد ، و در صورت انتخاب اشتباه از سوی مشتری تنها در صورت باز نشدن بسته محصول و با پرداخت هزینه عودت و ارسال مجدد توسط مشتری امکان پذیر می باشد.

در صورت نیافتن پاسخ سوال خود آن را از ما بپرسید :